Kľúčové slová

Perfektná znalosť kľúčových slov, ktoré sa viažu k vášmu projektu, je jedným z najdôležitejších podkladov pre to, aby ste mohli začať zvyšovať návštevnosť svojho webu z vyhľadávačov.

Vlastnosti kľúčových slov

Kľúčové slová a frázy majú tieto vlastnosti:

  • Majú jasnú súvislosť s tematikou vášho webu. Buď sa priamo viažu k predávaným výrobkom alebo službám, alebo sú k nim v komplementárnom alebo substitučnom vzťahu.
  • Sú relatívne často vyhľadávané, čo umožňuje výrazne zvýšiť počet návštevníkov a zákazníkov.
  • Sú relatívne málo konkurenčné, čo umožňuje vynakladať prostriedky na optimalizáciu úspornejšie.

Kľúčové slová sú dôležité najmä pre:

  • Copywriting – písanie textov pre web – ak chcete mať na webe dobré texty, ktoré budú priamo pastvou pre roboty vyhľadávačov, musíte vedieť, aké slová použiť.
  • Linkbuilding – budovanie spätných odkazov – aby mali spätné odkazy zmysel, musia obsahovať vhodné slová, ktoré budú neskôr ľudia vo vyhľadávačoch hľadať.
  • Informačnú architektúru webu – kľúčové slová musia byť v rámci webu správne poskladaných do jednotlivých úrovní. Všeobecné slová by sa mali vyskytovať v hierarchickej úrovni webu vyššie, špecifické slová naopak nižšie.

Poradňa

Potrebujete radu? Chcete pridať komentár, doplniť alebo upraviť túto stránku? Vyplňte textové pole nižšie. Ďakujeme ♥