Marketingová poradňa online

Analýzy v marketingovom riadení
24.12. Mali by byť spotrebitelia chránení pred zneužívaním ich údajov v rámci mark...

12.09. Používanie pokročilých marketingových analýz na ovplyvnenie rozhodnutí záka...

01.09. Je spravodlivé používať pokročilé marketingové analýzy na ovplyvnenie spotr...



Rozhodovanie o značke
24.12. Môže byť značka vnímaná ako manipulatívny nástroj, ktorý vedie spotrebiteľo...

12.09. Dominancia silných značiek na trhu môže byť vnímaná ako problematická, pret...

01.09. Je etické, že silné značky dominujú trhu a môžu obmedzovať nových konkurent...



Marketingové cesty
17.12. Je etické, že niektoré marketingové cesty sú navrhnuté tak, aby zvyšovali s...

09.09. Priamy marketing má stále svoje miesto aj v digitálnej ére, pretože ponúka ...

31.08. Má priamy marketing stále miesto v digitálnej ére, kde prevládajú online ma...



Internet - Ako znížiť náklady
04.12. Aký dlhodobý dopad môže mať prílišné spoliehanie sa na technológie na praco...

06.09. Hoci digitálna transformácia znižuje náklady a zvyšuje efektívnosť, môže to...

13.08. Môže digitálna transformácia skutočne nahradiť osobný kontakt a servis záka...



Medzinárodný marketing - marketing presahujúci hranice štátu
04.12. Je etické, že firmy pri adaptácii svojich produktov pre medzinárodné trhy m...

06.09. Áno, prílišné zameranie na medzinárodný marketing môže mať negatívne dôsled...

13.08. Môže byť prílišné zameranie na medzinárodný marketing škodlivé pre lokálne ...



Marketingová organizačná štruktúra
03.12. Mali by marketingoví manažéri mať väčšiu moc rozhodovať o celkovej stratégi...

06.09. Táto otázka je predmetom debaty; centralizovaná štruktúra môže poskytovať j...

13.08. Je efektívnejšie mať centralizovanú marketingovú štruktúru než decentralizo...



Medzinárodné marketingové prostredie
02.12. Mali by sa firmy úplne odvrátiť od tradičných marketingových stratégií na ú...

03.09. Efektívnosť tradičných marketingových stratégií v dnešnom rýchlo sa meniaco...

13.08. Sú tradičné marketingové stratégie stále účinné v dnešnom dynamicky sa meni...



Nástroje marketingovej komunikácie
27.11. Sú etické hranice v reklame často prekračované v snahe zvýšiť predaje?...

03.09. Áno, príliš agresívna reklamná kampaň môže viesť k negatívnemu vnímaniu zna...

13.08. Môže agresívna reklamná kampaň poškodiť reputáciu značky?



Novodobý a moderný marketing
25.11. Je etické využívať pokročilé technológie naManipuláciu spotrebiteľského spr...

03.09. Áno, hoci digitálne marketingové stratégie môžu zlepšiť efektívnosť a dosah...

13.08. Môže zvýšený dôraz na digitálne marketingové stratégie viesť k stratám trad...



Nová filozofia, koncepcia a techniky marketingu
03.11. Môže byť neustále presadzovanie konzumu prostredníctvom marketingových stra...

02.09. Táto prax môže byť kontroverzná. Zatiaľ čo zber údajov umožňuje firmám lepš...

10.08. Je správne, že marketing dnes viac zasahuje do súkromia ľudí prostredníctvo...



Prírodné prostredie v marketingu
21.10. Môže byť prílišný dôraz na environmentálnu udržateľnosť v marketingu na úko...

02.09. Efektívnosť týchto stratégií závisí od ich autenticity a implementácie. Nie...

10.08. Sú marketingové stratégie, ktoré zahŕňajú environmentálnu udržateľnosť, sku...



Bariéry komunikačného procesu
21.10. Môže prílišné zameranie sa na odstránenie komunikačných bariér viesť k nadr...

02.09. Úplné odstránenie bariér v komunikačnom procese je náročné, pretože mnohé b...

10.08. Je možné úplne odstrániť bariéry v komunikačnom procese, aby bol vždy efekt...



Nástroje marketingovej komunikácie
17.10. Môže byť marketingová komunikácia považovaná za formu sociálneho inžinierst...

02.09. Používanie marketingových nástrojov na ovplyvňovanie správania spotrebiteľo...

10.08. Je etické používať marketingové nástroje na manipuláciu spotrebiteľského sp...



Virálny marketing
17.10. Môže virálny marketing skresliť informácie a prispieť k šíreniu dezinformác...

02.09. Etika virálneho marketingu je predmetom diskusií, pričom kľúčovým aspektom ...

07.08. Je etické využívať virálny marketing pre šírenie reklamy bez vedomia príjem...



Nové trendy v marketingu poisťovníctva
20.09. Tradičné stratégie ako televízna reklama majú stále význam, ale online mark...

02.09. Sú tradičné marketingové stratégie ešte stále relevantné pre poisťovacie sp...

07.08. Dôležité trendy zahŕňajú využívanie internetu a digitálnych technológií, zl...



Branding
18.09. Aj keď efektívny branding často vyžaduje investície do marketingu a reklamy...

02.09. Je možné udržať silný brand bez výrazných investícií do marketingu a reklam...

07.08. Kľúčové princípy efektívneho branding-u zahŕňajú neustálu starostlivosť o z...



Marketing na zelenej lúke
15.09. Etická zodpovednosť pri marketingu na zelenej lúke závisí od toho, ako firm...

01.09. Je prístup marketingu na zelenej lúke eticky zodpovedný, pokiaľ môže viesť ...

01.08. Marketing na zelenej lúke sa v článku opisuje ako proces zameraný na objavo...



Mikromarketing a makromarketing
12.09. Áno, makromarketing môže byť vnímaný ako dôležitejší pre globálnu udržateľn...

01.09. Je makromarketing dôležitejší než mikromarketing pre globálnu udržateľnosť?...

29.07. Článok definuje makromarketing ako oblasť zaoberajúcu sa širšími aspektmi t...



Adaptácia na nový vek elektronického marketingu
12.09. Použitie automatizovaných nástrojov môže vyvolávať otázky etiky, najmä keď ...

01.09. Je etické využívať automatizované marketingové nástroje na zacielenie spotr...

29.07. Podľa článku sú kľúčovými prvkami úspešného elektronického marketingu inova...



Zdroje marketingového informačného systému
11.09. Dôveryhodnosť interných informácií môže byť niekedy preceňovaná, pretože ti...

01.09. Je dôveryhodnosť informácií získaných z interných zdrojov často preceňovaná...

23.07. Hlavné zdroje informácií pre marketingový informačný systém zahŕňajú intern...



Komunikácia - druhy, funkcie a význam komunikácie
06.09. Napriek prevalencii digitálnej komunikácie, neverbálna komunikácia zostáva ...

13.08. Je v dnešnej digitálnej dobe neverbálna komunikácia stále dôležitá?

06.07. Hlavné druhy komunikácie, ktoré článok rozlišuje, sú verbálna, neverbálna a...



SEO Optimalizácia pre vyhľadávače
03.09. Článok argumentuje, že napriek rýchlo sa meniacim trendom v digitálnom mark...

13.08. Je SEO stále dôležité, keď sa marketingové trendy neustále menia?

30.06. Podľa článku zahŕňa SEO optimalizácia fázy ako plánovanie projektu, návrh i...



Analýza marketingu podniku - analýza podniku, trhu v odbore, konkurencie a jej formy
02.09. Analýza konkurencie by mohla byť zneužitá na škodlivé alebo neetické účely,...

10.08. Ako môže byť analýza konkurencie zneužitá v neprofesionálnom prostredí?...

12.06. Kľúčové kroky v procese marketingovej analýzy zahŕňajú získavanie informáci...



INTERNET - CHARAKTERISTIKA A MOŽNOSTI V MARKETINGOVEJ STRATÉGII
01.04. Áno, ale musí byť integrovaný s digitálnymi stratégiami, aby sa dosiahol ma...

01.04. Je tradičný marketing stále relevantný v digitálnej ére?

30.03. Ako internet mení prístupy k marketingu?



Všeobecný marketing
15.09. Kniha Pojednání o podstatě a původu bohatství národů, pro niž se vžil zkrác...





Marketingová poradňa online

Máte otázky týkajúce sa marketingu? Spýtajte sa v marketingovej poradni. Poradňa je tu pre Vás 24 hodín denne.

V prípade, že máte otázky či problémy súvisiace s marketingom, použite formulár na konci každej stránky. Snažte sa svoju otázku alebo komentár pridať pod článok, ktorý najviac vystihuje Váš problém alebo skúmanú oblasť.

Testy na prijímačky

Záujemcom o štúdium ekonomiky a ekonómie, obchodu, marketingu či manažmentu odporúčame testy, ktoré nájdete na stránke Prijímačky na strednú školu alebo Prijímačky na vysokú školu. Tu nájdete podklady, ktoré Vám pomôžu pri príprave na ekonomickú školu. Prípadne si môžete spraviť Testy z autoškoly alebo Testy z letectva.